tisdag, januari 23, 2007

överlöparhora

Okej! Sluta! Sluta! Jag erkänner! Jag är en snöälskande överlöparhora som helt plötsligt sviker alla sina principer om att hata snö av hela sitt hjärta. Jag kunde idag inte förneka ens för mig själv att jag faktiskt tyckte det var trevligt med lite snö. Inte den delen där jag halkar runt genom stan som en överdimensionerad Bambi, men den delen där allt är vitt och luften är frisk och man helt omotiverat känner sig löjligt glad (tills man halkar och bryter lårbenshalsen). Hur ska jag någonsin kunna se mitt falska ansikte i spegeln igen efter det här? Kan någon vara snäll och terminera min existens?

Dagens låt: Salem al Fakir med Marit Bergman - 52 weeks
"and you know I can't stand screaming children at all"

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är besviken.