lördag, januari 27, 2007

Krokslätt

Fuck it! Jag kom hem för ca 10 minuter sedan. Det vill säga två timmar efter att jag gick från Nef ikväll (och då har jag gått konstant, inte stannat ens för att vila en millisekund). Visserligen följde jag Nneka hem till Linné, men sen vet jag inte riktigt vad som hände. Det enda jag vet är att jag känner en påtaglig smärta i min vänstra höft som med all säkerhet kommer av att jag har halkat och glidit ner för en fucking jävla trappa från Guldheden. Alltså, jag vet inte riktigt vad som hände. Jag trodde jag kunde vägen. Men uppenbarligen inte.

Jag försöker att inte ta ut min bitterhet och ilska över mänskligheten, men det går tyvärr sådär. Fan ta er alli-fucking-hop! Sug kuk tills ni kvävs! (Alltså, jag tror jag var i Krokslätt inatt. Döda mig!)



Observera: Det är inget fuffens med bilden. Den är tagen inatt 04.39. Sorgligt.

1 kommentar:

Miss E. sa...

Oj då.