lördag, januari 20, 2007

oh, why do they leave?

En episk fest igår (eller var det min fylla som var episk?). Postervernissage, mellanfest hos Jesper och sen väldans rolig fest arrangerad av ingen mindre än Victor (eller ska jag ta det i alkohol: tre glas vin, en tetra vin, en öl, en halv liter gin). Sjukt roligt helt enkelt (eller jag antar det iaf, jag tog mig friheten att fylla i mina minnesluckor med roliga saker).




Kuksnö idag! Wtf?!?!??! Skulle inte vintern slås ut och allt vad det var? Vad fan kallar de det här om inte vinter? Fan ta de! Lögnaktiga horungar!

Idag åker alla iväg också. Tur att jag inte har några som helst abandonment issues. (Ni kommer vara saknade!)

Dagens låt: Ryan Adams - Why do they leave?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gergö, tack för en astrevlig kväll igår!

Undrar f.ö. när du ska mergea bloggen med din hemsida från sjuan, den är det finaste jag vet.

Frida sa...

Herregud, det är väldigt konstigt att du inte var medvetslös efter sådana mängder alkohol..

Anonym sa...

Bara en bild på Andy?