torsdag, januari 11, 2007

Mördarkanin

Allvarligt talat, är inte det här det mest otäcka ni någonsin har sett? Detta är alltså monsterkaninen som ska mätta Nordkorea. Hela den meningen ger mig kalla kårar. Monsterkanin. Iiiih! Skulle en sån komma skuttandes när jag är på en av mina frekventa skogspromenader skulle jag dö av skräck (eller tämja den och sen ha den och rida runt på i stan). Dessutom "mätta Nordkorea", jag förstår inte, att vara hungriga är något av deras grej, varför ska de helt plötsligt mättas? Mördarkaninen är framodlad i Tyskland (först gav de oss nazism, och nu det här), väger 10,5 kg och ska nu importeras av Nordkorea. Hela saken är så absurd så jag bara vill dunka mitt huvud mot skärmen (i senaste Bon står det dock att den reaktionen är högst otrendig, så jag låter bli).

Dagens låt: The Game - Dreams
"Whitney Houston told me it's gonna take more
than a bullet in my heart to hold me back"

3 kommentarer:

Miss E. sa...

Den kaninen is bringing sexy back, säger jag bara.

Anonym sa...

aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh. jag kommer inte kunan sluta tänka på den. dag som natt. jag trodde min gnagarfobi var hysterisk som den var. nu är den värre!!!!!

Anonym sa...

Vårt grupparbete tog en helt annan väg efter vi sett artikeln. Från Nordkorea-hur stort hot? Till Jättekaninen och Kim Jong-Il, en kärlekshistoria.