tisdag, januari 09, 2007

I en annan del av Göteborg

Kände ett tag som att jag var med i I en annan del av Köping idag (där jag var den lite lätt irriterade assistenten). Har dock kommit ur den illusionen nu. Nu är jag bara i en annan del av Göteborg; Olofshöjd.

Alltså, jag måste flytta härifrån. Mitt delade kök har aldrig varit äckligare och jag kan inte stå ut med mina jävla grannar. Jag funderar på att ange varenda en till säkerhetspolisen ("jag är säker på att de kollaborerar med fienden") så de blir bortförda, och kanske utsatta för lite, bara pyttelite, tortyr (Funkar det så i Sverige? I Rumänien var det iaf alltid så vi gjorde oss av med besvärliga grannar.).

Dagens låt: Jay-Z feat. Chris Martin - Beach Chair
"I hear my angels sing"

1 kommentar:

Nneeek sa...

hey babe!

Jag kommer till gbg den 26jan. Vi måste ses den helgen..