onsdag, januari 03, 2007

sängrökning

Gud! Precis när jag trodde att jag hade tillräckligt med äckliga otrevliga grannar (i.o.m. Pekka och fransmannen), så valsar österrikiskan helt plötsligt in. Jag hatar henne! Denn lilla f****n sitter och röker med sina vänner i köket. Wtf?! Vad i helvete tänker hon? Man röker fan inte i ett allmänt jävla kök. Och det var inte ens ett fåfängt försök att röka under fläkten, utan helt öppet vid köksbordet. Jag hoppas att hon sängröker. Och att hon då somnar. Självklart vill jag dock inte att nåt hemskt ska hända henne, men ändå. Vi kanske skulle få några trevliga brandmän på besök, som en liten bonus. Tror det skulle bli en utmärkt lösning.

Nämnde jag förresten att jag numera är en stolt ägare av biljetter till CSS, på Sticky i februari? Jag ska dansa till fötterna blöder (tillsammans med Fridushka). Let's make love and listen death from above!

1 kommentar:

Nneeek sa...

Yo babe!! Din blogg förgyller min dag. Det gör en annans blogg också.haha skank ho!!!Letar efter hunken på biblan men he is nowhere to be found=(