måndag, januari 15, 2007

plugg plugg plugg

Plugg! Jag är så trött. Har tenta på onsdag, alltså en dag kvar av detta hårda pluggliv. Sen har jag en hel dag ledigt. Det är som att en helt ny värld öppnar sig. En helt ledig dag. Vad ska jag fylla den med? Baka bröd? Ta upp knypplingen igen? Kanske måla en fin tavla? Möjligheterna är oändliga. Vad jag absolut inte ska göra är att pig out med svindyr glass och massa nedladdade tv-serier från morgon till kväll.

Dagens roligaste idag var de nya spännande fakta jag fick veta om Hunken (jag är som Sauron, jag har ögon och öron överallt). Funderar starkt på att inom en snar framtid dyka upp vid hans tröskel med kommentaren: "Jag vet mer om dig än du vet om mig!". Sen berätta att jag vet att han har läst Stats B. Kanske ska ta med något fint till honom också (kanske tavlan jag kommer måla på min lediga dag). Det finns väl ingen risk att han blir rädd va? För att va på den säkra sidan kanske jag ska ha på mig en clownmask när jag knackar på. Alla gillar väl clowner? Det känns som en bombsäker plan.

Dagens låt: Zeigeist - Giving U Up
"a girl's gotta suffer for fashion,
she knows what her body can do"

1 kommentar:

Miss E. sa...

Jag tycker det låter som en ypperlig plan. Men ta först lite arty kort på honom i smyg, och ge dem till honom i present när du dyker upp!