fredag, december 08, 2006

vad är väl en kväll med Yuksek...

Tro det eller ej, så artade sig andra halvan av min dag ganska bra. Mina studier gick över all förväntan. Kan numera allt om utvecklingsteori (mitt favoritord är steady-state). Trevliga fikastunder. (Utan kaffe såklart [f.y.i. så dricker jag inte kaffe längre, för att jag är alltför vuxen för att förgifta min kropp]). Ingen dålig dag alls faktiskt. Blev inte ens påkörd av vagnen, och varje dag man undviker vagndöden är en bra dag (som man så ofta brukar säga)!

Visst hade jag viljat vara på Nef och dansa till Yuksek i afton, men hemmakväll med sill och potatis, julavsnitt av Ugly Betty och Stina Nordenstam på repeat är nästan lika bra. Imorgon heldag på KTB, sen lite festligheter mot kvällskvisten, och kanske en och annan vit pålle.

Kvällens låt: Stina Nordenstam - Parliament Square
"These are not perfect conditions
No this is far from ideal
This is a downcast position
At least it is real "

1 kommentar:

Frida sa...

Parliament square är fina grejer..