lördag, december 02, 2006

je suis un lussekatt

Jag förbannar min icke existerande uthållighet! Orkar inte gå ut ikväll. Vilket jag ångrar djupt. Men jag orkar verkligen inte. Herr Skugge finns dock i mitt hjärta när jag lägger mig för att sova i afton.

Väldans trevlig glöggkväll hos Oscar med lussekatter och hela kittet. (Jag och Susanna blev inte på nåt sätt fullast i sällskapet!). Kvällens bästa är dock den supercoola ungdomsbilden på kvällens värd (i mittbena), som jag lyckades föreviga för att ni kära läsare också skulle få ta del av den (se sista bilden i bildserien).















2 kommentarer:

Miss E. sa...

Damn vad fine du ser ut på bild nr 10! =)

Petter Frizyr sa...

Ha ha, den bilden säger så jävla mycket om Oscar och hans 90-tals-bravader. Den bara skriker ju moppe, klockrent!