tisdag, december 12, 2006

one down, one to go

Tentan avklarad. Gick nog ganska bra. Om jag inte missuppfattade typ allt (vilket mycket väl kan ha hänt iofs). Det hemskaste var att Hunken kom för sent till tentan, väldigt pinabelt för honom. Jag ägnade ungefär en tredjedel av min tentatid åt att titta på honom (han såg för ovanlighetens skull väldigt förvirrad ut [intelligens är nog inte hans starka sida]). Den avklarade tentan firades med ännu lite mer plugg (nästa tenta om en vecka), samt en lunchöl med Susie Q.

Måste nu ta beslut om nästa delkurs. Alternativen är:
-Miljöekonomi
-Industriell ekonomi
-International economics and financial markets
Som vi alla vet är val inte min starka sida. Fan. Ångesten. Det hela görs inte så mycket lättare av att jag är så trött så jag bara vill lägga mig ner och gråta. Fan.

Dagens låt: Tears for Fears - Mad World
"And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had "

Inga kommentarer: