söndag, december 03, 2006

drömdansgolvet

Helt galen kväll igår. Eller det var nog mest jag som var galen. Lyckades toppa min fylla hemma hos mig efter att ha druckit en halvliter (!) Jim Beam. Detta resulterade i att jag bland annat:
  • blev helt aggressiv mot folk som försökte få mig att sluta dricka
  • att jag fotade men en frekvens som skulle ha kunnat framkalla epilepsi
  • att jag spelade Sertab på högsta volym
  • att jag helt plötsligt började slänga mina skivor på golvet
  • att jag stod och skrattade hysteriskt åt mig själv

Detta är bara ett urval. Det tråkiga är bara att när man toppar fyllan hemma så tenderar man bli lite trött när man väl kommer ut. Ändå en galet rolig kväll, men en rad ganska humoristiska inslag, trots att dansextasen uteblev på GS2H. Jag delar så klart med mig av frukten från mitt frenetiska fotande.














Inga kommentarer: