måndag, december 25, 2006

Kalle, Musse och Långben

Är det bara jag, eller är Kalle Ankas Julafton den längsta timmen på hela jävla året? Varför i hela friden skulle någon vilja se samma halvbra tecknade filmer år efter år efter år efter år efter år?! Är det överhuvudtaget någon som gillar det? Eller låtsas alla bara för: "vi tittar ju alltid på Kalle på Julafton!"? Wtf?! Det här året orkade jag till andra filmen innan jag ställde mig upp i panik och klargjorde att jag skulle återansluta till familjen vid klockan fyra igen.

Annars en väldigt bra Julafton. Alla var glada och nöjda med sina julklappar, julbordet var laddat med vegetariska alternativ, och jag och min bror kunde låta bli att bråka under nästan hela kvällen. (Det kan möjligtvis ha blivit lite dålig stämning när jag tackade min syster för ljusstakarna från Cult, med ett forcerat leende, och alla (utom min syster) förstod att ljusstakarna kommer att hamna längst in i garderoben tillsammans med alla andra presenter som helt enkelt är för fula för att ha framme). Men allt som allt, en mycket bra Julafton. Nu ska vi se vad Juldagen bär i sitt sköte!

Inga kommentarer: