måndag, mars 14, 2011

svar från jonas

För en vecka sedan skrev jag ett inlägg om J0nas Hass3n Khem1r1. En nyfiken läsare undrade i kommentarsfältet: "Vad tror du jonas använder för hårprodukter? för sådär ser det väl inte ut på naturlig väg?". Frågan är högst relevant. Det kan ju faktiskt omöjligt vara naturligt, och vem skulle inte vilja ha den kemiska nyckeln till hans änglahår? Jag bestämde mig för att helt enkelt skicka ett mail och fråga vad han nyttjar för produkter. Idag fick jag svar:

Hej Gergette
Erkänn roligt om jag hade värsta avancerade receptet (valblod+pressade fyrklövrar) men tyvärr bara schampo och sen balsam och inget annat.

best,
Jonas

Först blev jag lite besviken, inga magiska produkter, enbart schampo och balsam. Sedan blev jag arg, inte nog med att han har en gudabenådad talang utan han har även naturligt änglahår. Nu har jag nått en stadie av acceptans, är det någon jag unnar naturligt änglahår är det banne mig J0nas Hass3n Khem1r1.

1 kommentar:

Lemban sa...

MEN GUD VAD DETTA GJORDE MIG SUPERGLAD!!!! Älskar researchen du gjorde! Som jag undrat!