onsdag, juni 22, 2011

fringe


När det kändes som att bristen på bra serier skulle driva mig till vansinne kom Fringe som en räddande ängel och drog upp mig ur min misär här i Vällingby. Serien är skapad av J.J. Abrams som bland annat ligger bakom episka serien Lost, senaste Star Trek-filmen och Alias. Den mest kända skådisen är Joshua Jackson och spänningsgraden är helt ohanterbar. På en dryg månad har jag snart kollat klart på alla tre säsonger som har gått. Serien är så pass bra att risken för nörderier likte den här är överhängande.

Jag kan omöjligt lägga mig, för att bli ordentligt utvilad inför ännu en hård arbetsdag, utan att titta på ännu ett avsnitt.

2 kommentarer:

Robert sa...

Har du sett Game of Thrones än? Om inte gör det.

rasmus sa...

Ha! sitter just och kollar GoT och bifaller. Gör det.