torsdag, juni 16, 2011

gergette fixar biffen


Kära läsare, ni kan sluta oroa er. Utbildningen i Maastricht går mycket bra. Den är visserligen sjukt intense, jag var själv lite orolig för svårighetsgraden. Det är dock lugnt. Iklädd kostym fixar jag biffen och får lärdom en masse.

Jag har även haft lite tid över för en runda på stan. Jag har bland annat sett en gammal bro av sten och en gammal kyrka av samma material. Jag har också sett fler freakishly långa människor. Väderkvarnar och stora ostar lyser dock fortfarande med sin frånvaro. Tid har lyckligtvis även funnits för lite öl på hippa Café Zondag. Jag är mycket nöjd med dagen och dunsar genast ner i hotellsängen för en dos skönhetssömn.

Dagens låt: Ane Brun - Do you remember?
"do you remember,
the late morning,
when we went back to bed,
when we found the first position,
and every muscle rested"

Inga kommentarer: