torsdag, juni 02, 2011

die perfekte welle

Kristihimmelfärdsafton, vilken fantastisk dag. En dag som definitivt borde firas oftare. Det började med att jag klippte mig hos en kvartersfrisör med namnet "Herrfrisör". Han stylade en våg i mitt hår och sa "Nu kan du gå till fotograf!". Jag hade inga planer på något photo shoot, men gick runt som en stolt tupp hela dagen med die Welle i mitt hår.

Senare gick vi på efter jobb på Lydmars takterrass, och som om inte det hade räckt avslutades kvällen med en Eldkvarn-spelning i Kungsträdgården. Jag hann komma till insikten att jag vill ha/va Plura innan jag tog gröna linjen till himlen (och med himlen menar jag hem till Vällingby).



3 kommentarer:

Gollig tjaj sa...

Väldigt lyckad afton! Har lärt mig så mycket mer om eh, människor. Vaknade upp idag och kände mig nästan som en 70-talist. NOT! Puss

ems sa...

Jag har lägenhetstips till dig! Kolla din inbox på fb. xoxo

Lovisa Birgitta Silfverberg sa...

UNDERBAR våg i hår! du borde gå till herrfrisör varje morgon.