lördag, juli 24, 2010

rosa-röd

Istället för att sova har jag haft en sjukt effektiv eftermiddag i Gbg. Först åt jag glass med mina föräldrar (Bröllopsstruten, jag ger en trea i betyg) . Sen gick jag på en shoppingrunda med K där jag bland annat köpte den här skjortan. När jag sedan trodde att jag skulle spontandö av hunger slängde vi oss på första bästa vagn och åkte till Marmelad för bakismackor och kaffe som skulle kunna väcka de döda.

Nämnde jag förresten att jag har lyckats bränna mina lår till en härligt rosa-röd nyans? Sjukt hett. Nu funderar jag på om mina nya skjorta kan matcha färgen. Är lite osäker. Jag tror jag tar en drink medan jag funderar.

Update: Det var en no brainer. När jag såg outfiten i spegeln, sa jag "Bitch, please! Vad fanns det att tveka om. You look hawt!".

Kvällens låt: Gyptian - Hold Yuh (Major Lazer remix)

Inga kommentarer: