lördag, juli 03, 2010

"I love you Pamela Anderson"

Det här visade sig att bli en intressant dag som lärde mig nya saker om mig själv. Våra gäster från Tyskland hejade fram det tyska laget till vinst i dagens VM-match. Jag hejade också lite. Sen drack jag flädersaft och la mig i solen och läste Mig äger ingen. Gästerna däremot åkte på en utflykt. När de kom tillbaka upplyste min gudmor mig om att de hade varit vid den ättestupa där jag vid hennes senaste besök hade stått och vrålat "I love you Pamela Anderson".

Intressant.

Det enda som gör att jag inte dör av genans är att senaste gången min gudmor var på besök var sommaren 1997.

*Don't call me babe! var taglinen till Barb Wire, filmen från 1996 med Pam i huvudrollen som var en postapokalyptisk remake av filmen Casablanca. FYI.

Inga kommentarer: