tisdag, juli 27, 2010

flyttberoende

Idag har jag burit hela mitt hem ner för tre våningar på Marklandsgatan. Soffa, säng, bokhyllor och böcker en masse. Trots mina svällande Superman-muskler var det jobb-to-the-igt som attan. Under bärandet slog tanken mig att jag kanske har en sån där dold Aftonbladet-sjukdom. En sjukdom som jag bär utan att vara medveten om det. Jag misstänker nämligen att jag har ett hemligt flyttberoende. Liksom Lindsay Lohan är beroende av knark och Marcus B1rro är beroende av att fläka ut sitt privatliv i media är jag kanske helt enkelt beroende av att flytta. Vad skulle annars förklaringen vara till att jag utsätter mig för det här för typ tredje gången i år? Please Aftonbladet, berätta för mig hur jag ska bli frisk!

Dagens låt: Roky Erickson - Night of the vampire

1 kommentar:

ems sa...

Bra jobbat! Jag ska till Växjö på torsdag, vill du följa med? Lemme know