lördag, april 10, 2010

you only live twice

Igår åt vi ost och kex med K och I (och drack alkoholfri cider) sedan gick vi på barskåpstömning och Rock Band-spel hos R&R. Jag fick sjunga Maps med Yeah Yeah Yeahs och K fick sjunga Tokio Hotel. Lyckan!!!

Breaking news: Ikväll har jag en improviserad last minute comeback-fest. Jag funderar på att ha tema "you only live twice" eller tema mobiltelefonlåtar (jag har dock bara hittat två låtar som lämpar sig; Lady GaGa & Beyoncé - Telephone och Madonna vs. M.I.A. - UR Hung up). Kanske blir det tema Jersey Shore istället. De senaste dagarna har jag varit nära att få till en Snooki-poof i håret och jag tror att jag skulle kunna lyckas till kvällens fest. Tits are coming out tonight!

Update: Hey ya'll! Jag vet att jag är ute i sista sekunden, men är det någon av er som känner en go-go-dansare (en eller två) som kan ställa upp och jobba ikväll? Jag tänker att ett par dansare i min soffa hade varit ett festligt inslag på mitt kalas.

3 kommentarer:

K sa...

Jag vill ha Bones-tema

Gergette sa...

Då kan du klä ut dig till Bones och jag kan klä ut mig till Booth. *tar fram färggranna strumpor och mitt Cocky-bälte*

Eller ska vi satsa på Millennium-tema? Jag kan klä ut mig till Plague.

K sa...

Ååååå får jag vara jag vill vara wagner-koncernen. ALLA. Eller pablo. Eller nej nej. BLOMQUIST!