tisdag, april 13, 2010

roligaste twitterinlägget (någonsin!)

Jag sitter och skrattar högt för mig själv i läsesalen på KTB efter att ha läst det roligaste twitterinlägget någonsin. Det är rapparen/skådisen Ice-T som svarar Aimee Mann efter att hon har kommenterat hans skådespeleri i negativa ordalag:

Hey @aimeemann stop worrying bout my acting bitch, and worry about your WACK ass music. In the mean time.. Eat a hot bowl of Dicks! Ice T

Eat a hot bowl of dicks! Eat a hot bowl of dicks! Eat a hot bowl of dicks! Eat a hot bowl of dicks! Hahahahaha! Det är så himla, himla, himla roligt. Hahahaha! Jag dör! Hahahaha! Hahaha! Hahaha! Det är en så sjukt bra comeback. Det kommer bli mitt standardsvar om någon säger något elakt till mig. Ät en varm skål med kuk!

Läs hela twitterfejden på Gawker.

Update: Kardinalen som påstår att det finns ett samband mellan homosexualitet och pedofili. Hey, ät en varm skål med kuk!

Dagens låt: The Drums - Don't be a jerk, Johnny
"you used to be so pretty,
but now you're just tragic"

1 kommentar:

emina sa...

Rätt åt henne! Haha. Har du youtubat Lonely Island förresten? Crisp!