lördag, oktober 18, 2008

sjuk läkarfest

Oj. Oj. Oj. Vilken kväll det blev igår. After work med EP som urartade i de lätt nördigaste Europaskämten någonsin. När jag insåg att jag inte skulle komma iväg till mellanfesten som jag hade tänkt korkade jag mycket diskret upp min petflaska med baccardi och blandade till en drink under bordet. Very stealth och väldigt effektivt. Med hjälp av Malins fabulösa kontakter hamnade vi sen på en helt sjuk läkarfest (pun intended). Vi så ägde dansgolvet med våra crump-moves och mormordansen. Höjdpunkten var Beyoncé-shaken mitt i en stor dansring av läkarstudenter.

Idag mår jag dock allt annat än tipp topp och ägnar hela dagen åt att samla kraft inför kvällens festligheter. För festligheter blir det bestämt.

1 kommentar:

Frida sa...

Hahaha "Sjuk läkarfest"! Jag älskar dina rubriksättningar!