lördag, oktober 04, 2008

den första basunen ljöd...

FRA-fest SchmeFRA-fest. Jag kan omöjligt tänka mig att den var tillnärmelsevis lika fantastisk som middagen hos Siri. En middag där dekadensen inte hade någon hejd. Mat och dryck bokstavligen flödade och efterrättens dignande kakfat hade vibbar av Marie Antoinette. För att inte tala om jello shotsen. Absolutely fabulous!

Det sjunde blinget (Det sjunde inseglet vs. streetdance för er som inte är insatta i Göteborgs teateruppsättningar) var som väntat mycket bra, jag kan inte annat än hålla med kidsen bakom oss som jag överhörde angående dansarna: "De äger mannen!".

Allt hade varit frid och fröjd om jag idag inte hade drabbats av en fasansfull chock i form av att jag inte hittar senaste avsnittet av Ugly Betty att ladda ner. Någonstans. Jag har kollat upp att den sändes i USA för två dagar sen. Men ingenstans står den att finna. Är det så här apokalypsen börjar? Den första basunen ljöd och serier fanns inte längre att ladda ner från nätet.

Inga kommentarer: