söndag, oktober 26, 2008

KTB (on a black Sunday afternoon)

Jag försöker verkligen vara positiv. På riktigt. Försöker väldigt, väldigt hårt. Trots total avsaknad på fest har ju helgen faktiskt varit riktig trevlig, med opera och Låt den rätta komma in (ja, den är fantastisk) och så. Dock uppväger det inte den gränslösa tristessen som nu undantrycker minsta glimt av glädje när jag sitter på KTB och försöker plugga. On a black Sunday afternoon. Glädjen är som bortblåst, och min analysförmåga har följt med. Då är det mycket svårt, nästintill omöjligt, att vara positiv. Jag försöker dock. Väldigt hårt.

Update: Jag glömde berätta att jag dessutom sitter jämte en handsome devil som inte direkt gör under för min koncentration.

Dagens låt: Anna Ternheim - Black Sunday Afternoon

Inga kommentarer: