torsdag, oktober 30, 2008

mitt livs hårdaste studievecka, dag 4

Jag tror jag håller på att tappa det. Känner mig såhär (om man bortser från Graces uppenbara coolhet):


Idag har jag dock avslutning på den ena av mina dubbla kurser. Det med ett 20 minuters muntligt framförande tillsammans med Ida (med våra minimala förberedelser är jag glad om vi kan stå framför klassen i 20 minuter utan att de börjar kasta ruttna tomater). Den andra kursen har inlämning om drygt 31 timmar. 31 timmar av stenhårt hamrande på mitt tangentbord. Jag hoppas vi ses på andra sidan.

Peace (typ).

Dunkande låtar som underlättar mitt skrivande:
M.I.A. - Shells
Buraka Som Sistema - Inna de ghetto (Diplo Remix)
Grace Jones - Williams Blood (Aeroplane Remix)
Wiley - Summertime (Crookers Remix)
A-Trak - Say whoa (orginal plus diverse remixar)

Inga kommentarer: