torsdag, september 04, 2008

surströmming in my tummy

Oj, vilken fabidab kväll jag hade såhär mitt i veckan. Först en surströmmingsskiva med strömmingskungen Anders och vänner. Den ruttna (förlåt, jästa) fisken luktade fruktansvärt men smakade faktiskt mycket bättre än vad jag minns från förra året. Detta berodde kanske på de flertaliga nubbarna som intogs i samband med måltiden. Därefter dracks det öl över hela stan med nya och gamla vänner. Klubben på Kukbord Badbord var dock världssämst.

Läkarsöner och andra experter konstaterade igår att de magontssymptom jag känner av med största sannolikhet är någon slags begynnande magkatarr. För att öka mina chanser till överlevnad bestämmer jag mig för att ta en föreläsningsfri dag. Typ.

Morgonens låt: Mattias Alkberg BD - Fyllskalle
"säg det till mig,
kolla på dig själv,
vilken fyllskalle,
det har blivit av dig"

1 kommentar:

Anonym sa...

Låt oss bränna ner kukbord./K-slut