tisdag, september 23, 2008

kan man önska sig en bättre dag?

Idag fyller min favorit-Nneka XX år, jag ska strax iväg och dricka öl med long lost Victor, jag har fått boken Lejonjägaren Kongo i present av K, och sist men inte minst har favoritparet Lindsay Lohan och Samantha Ronson äntligen bekräftat sitt lesbian hot sex. För att inte tala om att jag har varit en pluggkung med ungefär åtta timmars effektivt plugg. Yes, åtta (ocho, acht, huit, nyolc) timmar! Kan man önska sig en bättre dag? Det enda som hade kunnat göra dagen bättre hade varit om en okänd människa hade kommit fram och knackat mig på axeln och frågat mig: Can I see your signature walk? Varpå jag visar min gång och sedan säger: This is the walk that will make me famous!

2 kommentarer:

Frida sa...

Hey love! Såg först nu att du ville ha ett omdöme på Patrik 1,5. Jag säger: definitivt sevärd, men jag hade nog lite för höga förhoppningar när jag satte mig i biosalongen. Skulle säga feelgood-film, inget omskakande direkt.

Anonym sa...

nyolc.. älskar det ordet. nyolc.

/ Amore