söndag, september 21, 2008

fuck it!

Jag kan inte göra annat än att försöka vara lite snällare i min blogg framöver. Om det är någon som känner sig sårad av något jag skriver kan ni väl höra av er så fixar vi det?

I fredags kände jag att det var dags att komma över mitt friskusliv. Jag sov länge, skippade träningen, drack kaffe och hällde i mig alkohol. Det var naturligtvis helt fab-fabulicous. Efter en förfest ägnad åt Bring it on-serien tog vi discovagnen in till stan och klubbade på Genau. Inte fy skam. Alls.

Här är photoshootet.

3 kommentarer:

Lina Be sa...

Back in the game! Jag jublar!
Jag funderar dessutom på om hunkinnan på översta bilden går i min klass? Eller så är de lika..

Gergette sa...

Jag är ganska bombis på att hon faktiskt går i din klass.

Lina Be sa...

Där ser man! Smart är hon också i så fall. Det har jag minsann snappat upp.