söndag, september 07, 2008

fest och liseberg (fortfarande stulen favoritscarf)

Galet trevlig fest hos Matti igår. Trots att jag blev bestulen på min vackra scarf (fan fan fan). Det blev dock lite för mycket av det goda om man säger så, vilket gjorde att jag kanske inte mådde helt tiptop när jag kom hem vid fyratiden. Detta bäddade för att dagens hajpade besök på Liseberg skulle bli...hrm...spännande. Efter hetsåkning av tre attraktioner i rad kom så illamåendet. Kräksen var ytterst nära. Men med en återhämtningsförmåga av en annan värld var jag snart tillbaka på mina åkfötter och dagen levde till slut upp till alla förväntningar. Very nice.

Utöver Liseberg var min mest ansträngande aktivitet under dagen att googla på vinnaren i Top Model - Cycle 2. En ansträngning som krävde alla mina superkrafter. Nu ska jag leka att jag är the sleeping beauty. Ciao, bitches.

Inga kommentarer: