fredag, september 19, 2008

sjukt ledsen

Gud! Min underbara weblog har uppenbarligen helt plötsligt kränkt någon. Utan att ta några djupare diskussioner om seriositeten i min blogg (jag trodde det framgick att den är lite av en karikatyr av mitt liv och är menad att roa, inte tas som en given sanning och förarga någon) ber jag ur djupet av mitt hjärta alla personer jag har kränkt om en ärlig ursäkt.

Tappade genast lusten att fortsätta blogga. Får dock överväga om jag verkligen är redo för min bloggpension.

6 kommentarer:

Lina Be sa...

Nej blogga mer, blogga mer! Jag har ju precis börjat läsa!

Anonym sa...

men serri? keep up the good work säger jag.

Gergette sa...

Ja, kära läsare (ni två), men jag gråter varje gång jag vill skriva nåt. Vill blogga, men får fucking jävla kramp (crump som i bring it on III) varje gång jag vill skriva nåt. Är så jävla trött på alla haters.

Lina Be sa...

Men jag fattar inte! Vad finns att hata! Den är fantastisk!

Anonym sa...

fuck the haters. FUCK them. (asså inte bokstavligt, för de är förmodligen buttugly. moahahaha. äh). lek med dina lovers istället, du har plenty!

Anonym sa...

jag kommer gråta mig till sömns varje dag det inte kommer upp ett nytt inlägg på den här bloggen. sanning.