onsdag, september 10, 2008

Hurra! Hurra!

Idag är det ingen vanlig dag. Nej, nej. Det är Anjas födelsedag. Detta firades naturligtvis med kalas. Det bjöds på både tårta och saft (vilket var en klar förbättring från rotfruktssoppan [utan kryddor] som jag åt till middag för att försöka bota min stressmage). Sockerruschen går inte av för hackor. Jag funderar på att använda min överskottsenergi till att göra något konstruktivt, exempelvis skriva klart mitt identitets-PM eller uppdatera mig på det senaste kändisskvallret på Perez Hilton.

Update: Jag valde skvallret. Därmed kan jag berätta att Madonna stöder Obama (inte jätteoväntat), 90210 tappar redan tittare (beror troligvis på att jag, seriekungen, bestämde mig för att dumpa serien redan efter första avsnittet [när Brenda dök upp och såg gammal ut]) samt att Ellen och Portias bröllopsvideo inte innehåller en enda kysscen.

Kvällens låt: The Tough Alliance - Make it happen
"forget about labour,
it's time to wake the neighbours"

Inga kommentarer: