lördag, juli 08, 2006

Tjetjenien

Idag åker jag alltså till Tjetjenien. Inte egentligen, men vi vet ju att alla öststater är likadana, med fler gatubarn än normala stylish människor, med mer friterad mat än vad McD producerar under ett helt år, samt en massa billig alkohol. Kan bli hur underbart som helst!

Så nu åker jag alltså till Budapest/Transylvanien i två veckor för att hänga med gatubarn, äta friterad mat och dricka massa billig alkohol. Om jag överhuvudtaget kommer att komma levande därifrån lär det bli ca 10 kg tyngre samt utan min fantastiska känsla för kläder. Bli inte förvånade om jag assimileras av deras smaklöshet och kommer gående på gatan i t-shirtar i XXL i nyanser mellan brunt och grått, samt jeans med icke existerande passform. Jag skulle bli väldigt glad om ni väljer att säga hej till mig även om denna situation kommer att uppstå (ni behöver inte stanna och prata, bara säg hej iaf!).

Jaja, nu går mitt plan om sex timmar, borde tänka på att packa. Peace out!

Sommarens soundtrack hittills:
Nelly Furtado - Maneater
Pet Shop Boys - Integral
Alanis Morisette - You owe me nothing in return
Yel - Short Dick Cuizi (Curtis Vodka Remix)
David Bowie - Big Brother
Peter Bjorn and John feat. Victoria Bergsman - Young Folks
Nicolas Makelberge - She's like gravity
Nicolas Makelberge - South America
Yeah Yeah Yeahs - Turn into
Madonna - Sorry (PSB Remix)

2 kommentarer:

Frida sa...

Våra sommarsoundtrack är oanat lika! Jag lägger till Magnetic Fields - The night you can't remember.

Casi G sa...

You Like Curtis Vodka then get his 12" on Flamin Hotz Records.

Its that fireya.

www.flaminhotz.com