torsdag, juli 20, 2006

Boys getting high, and the girls even more so

Robbie var ännu bättre den här gangen. Trots att han var sjuk och att hans röst därför inte höll hela vägen. Och trots att konserten tog plats i en öststat. Den här gangen stod jag ca 5m fran scenen, och det var sjukt bra. Även den här gangen var Advertising Space bästa laten. Kanske. Det var jävligt bra i vilket fall!



Förbandet är en annan historia. Det var ej Basement Jaxx den här gangen. Det var ett "tufft" "rock" "band" fran Kalifornien, vid namn Orson. Ni känner alla till den typen av äckliga mesrockband som tror att de är sa coola. Yuck! Jag stoppar hellre langa trästickor under mina naglar än genomlider ännu en spelning med dom.

1 kommentar:

Nneeek sa...

hej geggan!

Om du har en liten cd spelare,. ta garna med dig den nar du kommer. Icke cd freestyle.
Bara sa du vet har jag blivit ganska pank har nere sa du inte tror att jag partar med misha och paris varje dag.
Du kommer att alska mina vanner och mig ocksa saklart har nere i paradiset