tisdag, juli 04, 2006

Accelerera

Accelerator var underbart! På bara en dag såg jag (utan att behöva sova i tält!):
Regina Spektor
Jenny Lewis with The Watson Twins
Essex Green
Death Cab for Cutie
Hot Chip
The Raconteurs

Regina och Jenny var i en alldeles egen klass tillsammans med underbara Raconteurs. Vem hade kunnat tro att Brendan Benson var så sjukt stilig, samt att Jack White kunde rocka?! Det häftigaste var att artisterna promenerade runt bland besökarna. Det är inte varje dag Jack White går förbi en meter bort (om än med en läskig livvakt i släptåg). Mäktigt! Även mitt sällskap var ytterst charmerande. Helt enkelt en fantastisk dag, och det närmaste jag kommer komma en festival i år.

Emina och jag med Jack White i bakgrunden

Jack White i förstoring

The Essex Green

Jenny Lewis med de underbara tvillinngarna

Lina och jag


Jack White (vilken man!)

Inga kommentarer: