lördag, juli 01, 2006

Real life drama

Det märks att jag är tillbaka i storstan! Jag blev idag nämligen vittne till ett bilinbrott (precis utanför mig!!!) och efterföljande drama som bestod av att en modig ung man tog fast rånaren och slogs med honom medan rånarens flickvän hotade honom med en nagelfil. Min del i dramat bestod av att jag höll utkik efter polisen när de kom och ropade: "Där! Där är han!" Tycker att det var mycket duktigt av mig! Jag kommer dock aldrig mer känna mig trygg i mitt hem på Olofshöjd. Oskuldens tid är förbi!

Annars en mycket bra shoppingdag! Köpte en fantastisk randig t-shirt på Scout, som jag fick extra rabbat på, eftersom jag är en sån underbar människa. Hehe!

Nu ut till Ida i Stenungsund, havet väntar!

Dagens låt: Nicolas Makelberge - She's like gravity

Inga kommentarer: