onsdag, juli 19, 2006

Amputation

Jag är övertygad om att jag kommer fa amputera mitt ben. Bettet som jag fick (i det smutsiga landet) Rumänien är numera typ ett köttsar. Jag har nog läst i Aftonbladet (sanningsägaren) om mördarbakterier som tuggar i sig ett helt ben pa typ en dag. Det är med all säkerhet sanna mördarbakterier som nu haller pa att tugga i sig mitt fina, fina ben. Allvarligt talat, exakt hur stylish kommer jag va med ett ben?! Panik!!! Funderar pa att uppsöka läkare, men jag ska ju pa Robbie om typ en timme (maste ju sta längst fram!). Jaja, om jag nu star längst fram kan jag skrika: "Robbie, please amputate me!". Det har han nog inte hört innan. Da blir det jag som far sälja min smaskiga historia till Aftonbladet om min natt med Robbie: "Robbie hade amputationsex med svenskt fan - hör historien med hans egna ord."

Dagens lat: Robbie Williams - Feel

Inga kommentarer: