lördag, juli 22, 2006

Hot hot hot!

Idag aker jag hem fran Ungern. Mitt sar pa benet har sakta men säkert blivit lite bättre. Kommer kanske att slippa amputera mitt ben. Kommer dock med all säkerhet fa ett fett ärr. Mina dagar som benmodell far därmed ett tragiskt slut.

Var igar pa det stora konstmuséet i Budapest. Kan ju säga att konstmuséet i (underbara) Göteborg är jävligt mycket bättre. Kan dock även säga att särskilt ny ungersk konst är sjukt nyskapande och bra. Mkt intressant!

Jag far sammanfatta min ungernvistelse med mat (har gatt upp minst 5-10 kg), värme (35-39°C), bad (varje dag), alkohol (varje dag), shopping (varje dag...nästan), samt underbara människor (mina kusiner bl.a. och faktiskt; min syster). Har alltsa haft en underbar (lovely) tid i ickelandet Ungern. Nu tillbaka till verkligheten, och bort fran hettan, det är det enda som kommer bli skönt att slippa. Back to the SWE!

Inga kommentarer: