tisdag, juli 11, 2006

Budapest calling #3

Dör av värme! Det är sa varmt! Det är ganska skönt ibland, men nu dör jag av den jävla värmen! Jevla! Jevla!

Har idag shoppat en fin rutig skjorta. Och ätit glass.

Har även bokat flyg till Nice i slutet av juli. Nneka Teresa ska fa besök av den fenomenala sol/party-guden G-E-R-G-Ö. Ska dock även försöka hinna med att träffa Mischa, Paris och mina andra vänner pa rivieran, när jag ända är där. Hehe! Oui oui, croiassant, coucher avec moi! Sa chict det ska bli! Maste bara införskaffa en basker och en baguette (baugette!) innan jag aker! (Kanske även en liten fransk parlör [heter det parlör??])

Imorgon aker jag till (jevla jevla jevla) Rumänien. Mitt enda hopp att undkomma är om jag förangas av den jävla värmen innan dess.

Nu alkohol!

Dagens lat: Robbie Williams - Sin sin sin

2 kommentarer:

Susie sa...

Låter ju finemang, det där med alkohol alltså,
tänker du vara i gbg 22e????

Anonym sa...

Hahaha Baugette! ÅÅå jag saaknar GBG. Igår såg jag sista säsongen av Six feet under (i rad så klart). Hoppas allt är bra!//Malin.