tisdag, april 19, 2011

misär

Bah! Jag har insett att jag har råkat slänga en av mina extranycklar tillsammans med en hög av återvinningstidningar. Inte nog med att jag har blivit av med min nyckel, jag har dessutom förstört hela pappersåtervinningen. Jag ensam bär skulden för all skogsskövling!

Idag gjorde jag ett fåfängt försök att kopiera orginalnyckeln på Möllan för att ersätta den borttappade. Tyvärr resulterade mitt försök enbart i en blek kopia som jag betvivlar kan öppna min dörr. Fan. Det verkar som att pengarna som jag hade sparat till ett par collagenläppar min semester tyvärr får gå till ett låsbyte.

Som om inte det räckte med nyckel-misären fick jag idag reda på att 4ndres L0kk0 och L1sa M1lberg uppenbarligen har skilt sig. Jag tänker att om två så perfekta människor inte lyckas hålla ihop, hur i helvete ska jag någonsin lyckas med ett förhållande?

Dessutom har Beyoncés nya låt läckt ut och är asdålig. Jag upprepar: asdålig. Hela låten bygger på någon lat sampling från Major Lazer och är producerad av Diplo och Switch. Är det bara jag som osökt kommer att tänka på ordet 'passé'? Ska det vara dansmusik lyssnar jag mycket hellre på Ghettozoid, som inte låter som en rest från 2008 och som spelar i Göteborg nästa helg.

1 kommentar:

ems sa...

cooooool shit