lördag, december 04, 2010

senaste dygnet

Gosh, jag har drabbats av en kraftig bakfylla. Jag antar att det är sånt som händer vid intag av ansenliga mängder alkohol. Det senaste dygnet har varit en kavalkad av allt skabb-trevligt som Malmö har att erbjuda.

Igår var vi med jobbet på en blues-kväll som påminde starkt om Torsk på Tallin. Naturligtvis var det samtidigt helt fruktansvärt och alldeles, alldeles underbart. Därefter teamade jag upp med finbesökare från Gbg och gjorde Möllan. Alkohol var ett genomgående tema under hela kvällen.

Idag har vi läst Den bruna maten, hängt på Kronprinsen (jag fyndade en flanellskjorta i en gubbaffär och åt japanska degknyten) och druckit mitt livs godaste kaffe.

Efter en kraftig dipp (i fosterställning) är jag nu åter fit for fight. Ses i dimman (bitches)!

Inga kommentarer: