fredag, mars 05, 2010

ta mig till kärlek, ta mig till dans

Nu får det vara slut på såsandet. Det har såsats tillräckligt. No more mister Såsa (med spanskt uttal). Nu nöjer jag mig helt enkelt med min medelaktiva vecka här i Småland. Imorgon tar jag mig ett flyttlass med mitt pick och med mitt pack för att (äntligen) göra min comeback i Göteborg. Yay!!! *massorna jublar*

Ni kan förvänta er att snarast återse mig i det så kallade vimlet. Ni känner igen mig på det till hälften fulla glaset i min hand, mina killer moves på dansgolvet, mina fashionabla kläder, mitt charmerande leende (med en utstående framtand) samt mitt ödmjuka sätt. Ses bitchez!

Morgondagens låt:
Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg
"ta mig till kärlek, ta mig till dans,
ge mig nåt som tar mig någonstans"

Inga kommentarer: