måndag, mars 22, 2010

måndagseffektiv

Monday, monday. Jag har intagit en prominent plats på UB, i fönstret på markplan med min ginormous laptop på en liten bänkskiva. Det hela hade sett väldigt casual och business ut om inte min dator hade sett ut som en fax (alt. en mangel). Nu ser det mest ut som att jag (iklädd American Apparel och Umbro by Kim Jones) desperat försöker meddela mig med omvärlden via en konstig maskin som påminner om en laptop. Nämnde jag att jag har prytt datorns lock med en EU-flagga? Märkligt nog verkar folk gå långa omvägar omkring mig...

Studierna går ej fabulöst, däremot har jag uppdaterat mig på en rad bloggar och alla superspännande statusar på FB.

Dagens låt:
CocoRosie feat. Antony Hegarty - Beautiful Boyz
"born illegitimately,
to a whore most likely,
he became an orphan,
oh, what a lovely orphan he was"

Inga kommentarer: