onsdag, mars 31, 2010

biblodöden

Jag dör biblodöden. Verkligen dör. Exempelvis skulle det här inlägget egentligen handla om att det sitter en kille framför mig som andas. Visserligen andas han väldigt högt, men att flippa över att någon andas på biblo är lite väl extremt (till och med för mig).

Jag har inte ens skrivit en tiondel av min uppsats och jag är redan dödsdödstrött på biblo (orkar inte ens skriva ut hela ordet bibliotek). Det är otroligt oroväckande. Var ska jag annars sitta liksom? Jag kommer ju knappast bli en "sån som sitter hemma och skriver" för att inte tala om en "sån som sitter på ett kafé och skriver" (finns det ens folk som sitter på kaféer och skriver?). Åh, biblo please bli min vän igen, ge mig studiero (och ett biblioteksspan).

Morgonens låt: Hot Chip - Thieves in the night
"happiness is what we all want,
may it be that we don't all want"

Inga kommentarer: