söndag, mars 07, 2010

effing good to be back

Är så det här det känns att vara tillbaka i Göteborg? Ett dunkande huvud, kräk i halsgropen och ett oändligt lyckorus. Underbart! Fucking fantastiskt! Och lite jobbigt. Jag var tvungen att ställa mig i kräkställning mitt bland söndagspromenerande par i Majorna för att jag trodde att kräkdammen skulle brista. Värdigt som attan.

Igår delikat kakkalas hos Ida och Textfest vid Röda Sten (se bilder hos Fridaah och på FB). Dans dans dans. Idag bakfylla och häng på Marmelad med K, ett häng som plötsligt urartade i en jättepromenad som jag precis har kommit hem från.

Nu ska jag vila upp mig inför söndagsmiddag (förhoppningsvis kommer jag kunna låta bli att kräkas vid middagsbordet). It is effing good to be back!

Update: Alltså. Jag mår verkligen inte bra. Hjälp.

Dagens låt: China Paradise - Honeydew
"oh, honeydew I'm gonna go there,
and you, you gonna go there too"

1 kommentar:

Frida sa...

Mycket massiv bakfylla idag. Men lätt värt det!