lördag, maj 12, 2007

jag var tvungen att kalla henne ugly spice

Det var ett lyckat födelsedagsfirande i Lund. Sittning med god mat, och trevligt sällskap, sedan dans dans dans. Anttila och Almedal var kanske inte de roligaste, men dansen ägde (även om jag kände mig tvungen att kalla en tjej på dansgolvet för Ugly Spice). Mycket trevligt att träffa Becka och Lina och long lost Tessan och Helena (kolla in Tessans skor, samt deras gemensamma blogg: The Lena, sjukt bra, kan dock verka lite förvirrande i början innan man förstår vem som skriver, men väldans trevlig). Nu är min trötthet bortom all beskrivning, och jag vill bara sova, men icke, ikväll ska tittas på Eurovision hos Frida. Mitt förhandstips på vinnare är Serbien, även om The Ark som vinnare vore sjukt roligt, då ska jag lätt festa tills jag kollapsar i en fashionabel hög på något dansgolv.



Inga kommentarer: