fredag, maj 04, 2007

have you confessed?

Nu borde jag verkligen sitta och panikplugga inför tentan som är om ca 5 timmar. Mitt livs största tenta. Till vilken jag har pluggat effektiv tid ungefär 15 timmar. Känner att genom ett mirakel skulle jag kunna klara tentan, och mirakel händer ju faktiskt (se inlägget om disktrasan), så jag hoppas fortfarande. Vill bara be er, kära läsare, att om jag senare skulle få för mig att klaga på att jag inte har klarat tentan vill jag att alla unisont skriker följande rakt i ansiktet på mig: "SKYLL DIG SJÄLV, JÄVLA IDIOT (visserligen ganska fashionabel, men ändå en idiot) SOM INTE HAR PLUGGAT!"

Som sagt, inget panikplugg nu heller. Läser istället Alex Schulmans nystartade blogg på Aftonbladet (sjukt rolig), lyssnar på Madonnas liveskiva från The Confessions Tour och minns tillbaka på när Nneka och jag stod längst fram på konserten i Horsens i somras med 80 000 pers bakom oss och shake-ade till Mads. Satan, vad bra det var! Här är lite bilder:


Inga kommentarer: