onsdag, maj 30, 2007

gergette's back

Har varit dålig på att blogga den senaste tiden (pga. mitt extremt upptagna liv, som jag nämnde tidigare). Nu är jag dock tillbaka och jag kan höra hur ni jublar högt av euforisk glädje framför era datorer.

Igår var det en galet alkoholfylld dag. Först med middag på Krakow (I really do love that Polish food [trots att den är från Polen]), därefter en odyssé genom natten till Skål, Vasastan och Gossip. En oändlig orgie i alkohol. Och därefter har jag mått idag. Har tillbringat dagen i sällskap med Oscar, botat min bakfylla med soppa på Soppdax, och därefter högljutt hånat svenska deckare i olika bokaffärer. Jag köpte äntligen Marina Lewyckas bok om ukrainska traktorer. Är mycket nöjd. Innan jag avslutade dagen med kladdkaka hos en kaotisk Siri hann jag med en öl på Handels Grill & Chill. Nu sova sova sova.



Dagens låtar:
The White Stripes - Icky thump
"you can't be a pimp and a prostitute too"

Ratatat - Wildcat

Inga kommentarer: