söndag, maj 13, 2007

europa saknar smak

Mitt förhandstips om ESC-vinnare visade sig vara på pricken rätt. Serbien blev vinnare och man kan ju inte annat än konstatera att rätt låt faktiskt vann. Det var lätt den bästa låten (och hennes outfit var ju helt underbar [lesbiska kampsånger är 2007!]). Annars kan man också konstatera att Europa helt och hållet saknar smak. Jag trodde att jag skulle kräkas på Fridas fina soffa när det ena bidraget mer smaklöst än det andra rullade upp i rutan. Lyckligtvis hittade jag ett korsord som jag kunde fly in i efter halva tävlingen. Väldans tråkigt att The Ark kom bland de sista, men detta faktum stärker också min tes om ett Europa utan smak.

Nu ska jag sova till måndagmorgon. Please DND, jag behöver min sömn so bad.

Kolla in dansmixen av vinnarlåten, gjord av vår egen svt-hallåa Jovan Radomir, som finns att ladda ner på Fridas fabulösa blogg. Très chic!

Inga kommentarer: