torsdag, maj 10, 2007

bombus bombus in your face! (bilder del 1)

Har nu försökt berätta om Amsterdam/Bryssel-resan för ett antal personer och reaktionerna hos de flesta har varit en frågande blick. Har därför insett att resan förmodligen har varit så intern att den är lite lätt svår att förmedla, men jag kan göra ett försök.

En roadtrip ner till Amsterdam i lördags i en minibuss. De sju lyckliga resenärerna var: Amelie, Rasmus, Anton, Ingrid, Carolina, Frida och Gergö. Sjukt mycket party, en hel del stadsvandring, mat, korsord, öl öl öl, dock inte så mycket fnask och knark. Därefter bilade vi till Bryssel måndagmorgon och mötte upp med resten av EP. Gick på ett par studiebesök, och när vi inte gjorde det drack vi öl, sprit och vin och låtsades att vi var Jörgen Gren (och åt timslånga maroccanska middagar). Ab fab skulle jag vilja säga! I onsdags bilade vi hem och kom hem i natt. Sjukt roligt. Detaljerna kommer att utebli för att de hade varit alltför interna, jag kan dock nämna som en liten anekdot att jag i trängseln på tunnelbanan i Bryssel råkade framkalla epilepsi hos en man med min kamerablixt. Ganska roligt. Nu låter jag bilderna tala, ett litet best of från allas kameror. (Märkte att det blev sjukt mycket bilder och delar därför upp bilderna i två delar; en Amsterdam och en Bruxelles [håll till godo])

(Om någon undrar vad Bombus Bombus är, så kan jag berätta att det betyder humla på latin och namnet på Amsterdam-gängets nystartade band, som lär bli det nya svarta inom en snar framtid [kom ihåg var du läste det först!])




Inga kommentarer: