söndag, oktober 01, 2006

Volver

Igårkväll, bio igen. Denna gången Volver. Sjukt bra! Perfekt blandning mellan humor och drama. Och en Penélope Cruz som var underbart vulgo-snygg, och jävligt bra. Almodóvar har lyckats återigen!

Vill dela med mig av min nyvunna visdom: bio är verkligen ett bra nyktert alternativ, helger när man inte vill dricka (dvs. endast de helger strax innan en tenta). Inte för att man inte kan kombinera bio med att dricka, vilket jag och Emina bevisligen gjorde igår, men det är ändå en bra början om man vill va nykter.

Annars har jag kommit igång med pluggandet (försöker jag intala mig själv iaf.). Har hopp om att kanske klara tentan trots allt. Det vore ju faktiskt finemang. Nu KTB. Söndagar på KTB alltså, det kan inte bli så mycket bättre.

Dagens låt: Ada - Maps
"they don't love you like I love you"

Inga kommentarer: